En rätt stor del av Ö-vik....

Idag har jag och hundarna varit ute på en massa ärenden.....eller mesta delen är det trots allt jag som fått springa omkring. Det har bytts kläder, det har handlats och det har inköpts present till Joakim som fyller år till veckan som kommer. Men, nu börjar värmen och då måste man tänka på hundarna i bilen....phu. Så jag har haft det lite pyssligt att hitta skuggiga plaster för bilen....men, skam den som ger sig.
 
Men, innan vi gjorde alla ärenden så passade vi på att gå en liten promenad uppe på Varvsberget här i Örnsköldsvik. Solen skiner och det är +14 grader ute.....men, desto mer i solens värmande strålar. Det finns en del snö kvar på berget och i skogen, så vi kunde inte gå till en av alla utkiksplatser torrskodd (jag har naturligtvis tennisskor på mig). Men, visst är Ö-vik vackert....så här från ovan!
 
 
Vi gick till en annan utkiksplats.....men, den är inte lika fin tycker jag. Men, den kanske mer är till för de som vill titta på backhoppning kanske.....
 
 
Nu är vi på väg till en tredje utkiksplats.....
 
 
Här får man se baksidan av själva Varvsberget och det är vackert på sitt sätt. Det är alltid häftigt när man kan se långt. Vi satt en stund och njöt utav solen och samtidigt så skänkte jag faktiskt en liten tanke på mina arbetskamrater som jobbar och sliter i detta nu....
 
 
Nä, nu måste vi sätta fart och göra bort alla ärenden jag har idag.....phu!