Vilken helg....phu!

Redan på fredagkväll så bar vi ut vår gamla soffa och bokhylla ut till släpvagnen.....för på lördag så ska vi få ta (köpa) Izabells soffa, bokhylla, tv-bänk och en större skänk. På fredagskvällen satt jag och Jocke i vårt nu väldigt tomma vardagsrum på våra campingstolar och hade det väldigt mysigt....hahhaha.
 
 
Hundarna tyckte det var väldgt konstigt....och jag förstår dem verkligen. Maya var väldigt intresserad av det vi hade på släpvagnen......hon känner nog lukten utav vår gamla nedsuttna soffa.
 
 
På lördagsmorgon så spelade hackspetten en liten trudilutt för oss.....
 
 
Vår väldigt tomma vardagsrum. Jag blir så förvånad över hur litet det ser ut....för det känns absolut inte alls litet i verkligheten.
 
 
Vi åker först med all vårat "skräp" till återvinningscentralen, sedan så åker vi hem till Izabells lägenhet och fyller en släpvagn till med "skräp".....och mot återvinningscentralen ännu en gång. När allt är kastat så åker vi tillbaka till lägenheten och denna gång fyller vi den med de möbler som ska hem till oss. Först ska allt bäras ut och sedan så ska allt bäras in igen. Är så slut i armarna....phu.
 
 
Men, titta så fint det blev......och det luktar Izabell om möblerna...hahhaha. Vi passade även på att möblerna om.....och jag tycker det blev så fint. Men, vi måste åka och köpa oss en ny rumsmatta, för just nu har vi bara en filt på golvet...hahha. Även hundarna har godkänt soffan.....
 
 
Söndag.....först står en promenad med hundarna på schemat. Vi stötte på något väldigt konstigt under vår promenad....en hög med olika sorters kex efter vägrenen. Vem i hela friden har dumpat detta där....och varför?
 
 
Vi har även idag har vi varit och hämtat hem ett vagnsläp med saker hem till oss från Izabells lägenhet. Jisses, så mycket saker hon har. Hur ska vi få plats med allt? Tack och lov så ska väldigt många lådor till loppis i Gullänget och det får bli nästa veckas bekymmer...
 
 
Nu är vi alla helt slut på....och det blir att tillbringa resten av kvällen i soffan med varsin San Francisco drink...och lite chips med dipp. Izabell och Kris bor nu här hemma hos oss innan de drar "over there" i början på april. En sak som är säker.....jag håller verkligen på att slå knut på min tunga.....jag spikar inte english så väldans bra.