Brrrr...så kallt det är!

Nu på kvällen efter maten gick jag och hundarna på en promenad i isande 15-16 kalla grader....brrrr. På med varma kläder både på mig och hundarna och naturligtvis en massa reflex. För där jag bor tar liksom gatbelysningen slut och allt blir kolsvart. Jag kom på alldeles försent att jag borde ha tagit med mig pannlampan också, suck.
 
Nu går vi med våra reflexer.....tror eller ej, men det finns mycket mer av den varan som tex hela reflextäcken till hundarna och till mig reflexvantar. Men, det får bli en annan gång....hahhaha...jag tror nog att vi syns bra nu också.
 
 
Vår promenad blev väldigt snabb denna gång....för Kira började frysa om sina småtassar. Maya hon är en riktig norrlännsl pudel....hon fryser inte så lätt. Men, trots frusna tassar så började Kira följa efter ett spår, rakt ut i snön. Hon väljer sina frusna stunder med andra ord...hahhaha.
 
 
Det blev inget bus på gården idag efter promenaden....båda ville så snabbt som möjligt komma in i stugvärmen igen.