Bus i snön...

Solen var så häftig på himlen...så vi måste ju ut och busa en stund i snön - jag och Maya. Men, det hade kommit mer snö än vad jag trott. Det blev lite trist att kasta leksaken - den försvann liksom....men, Maya verkade inte bry sig.
 
 
Jag tyckte det var lite trist med all snö på gångarna....så Maya fick gå in en stund och jag tog fram snöbjörnen och började skotta för glatta livet. Men, aj, så ont det gjorde i brocket i min mage efter en liten stund. Men, jag lyckades skotta alla gångarna Maya har på gården...
 
 
Nu är den lilla damen ute igen och inspekterar gångarna - det verkar vara uppskattat. Men, hon springer som sagt lika gärna i den djupa snön...hmmmm. Hon lyckades hitta en pinne i all snö....duktig tjej.
 
 
Vi gick ut för att kolla hur långt husse kommit med sitt snöskottande på garageuppfarten....
 
 
Inne på gården igen så hoppade hon upp på sin utkikssten....måste ju hålla koll på vad husse gör!
 
 
In och torka av snöig pudel.....
 
#1 - - Jessica Högberg:

Snöig pudel kan man säga, men hon ser nöjd ut!

Svar: Hon är helnöjd 😂😂😂
CARINA WESTIN