Äntligen...

Idag är det äntligen dags för vattengympan igen efter juluppehållet....som jag längtat!
 
 
Nu ska jag gå in och ha de gött i det varma vattnet. Jag blev riktigt full i skratt när jag kom in genom entrén. Där stod så många utav gruppen som jag är med i och var redo att komma in genom grindarna/dörrarna in till själva badet...de stod soch drog kortet i kortläsaren som gör att dörrarna öppnas, men prick klockan 13:40 öppnas dörrarna än hur många gånger man försöker. Alla verkar ha längtat efter detta lika mycket som jag...hahhaha.
 
 
Åh, så skönt det var.....känslan att gå ner i varmvattenbassängen första gången är obeskrivligt underbart. Men, oj så ledaren var på gång idag....det var riktigt jobbigt....phu!
 
Eftre badet så ska jag åka och handla och jag kunde inte motstå dessa underbara tulpaner...de fick helt enkelt följa med mig hem - hela 30 stycken. Jag gillar verkligen dessa tvåfärgade tulpaner....de är bara så vackra.
 
 
Nu är jag så trött....gäsp! Det är jobbigt att vända dygn efter nattskiftet (har bara sovit i 4 timmar) + att det var sten hård träning idag. Det kommer nog bli en tidig kväll ikväll....