Invägning....

Jahapp, då var det söndag igen då och invägning står på schemat.....phu!
 
Jag, hur har denna vecka varit så kan man undra....förhoppningvis betydligt bättre än den förra veckan då jag gick upp 0,3 kilo. Kan fortfarande inte smälta detta...det måste ju vara nåt som blev helknas med vågen. Men, men....nu går vi till veckan som varit.
 
Motionsmässigt har det sett ur som förra veckan i stort sett....det har varit hundpromenader, vattengympa och snöskottning.
 
 
Matmässigt så tycker jag att det känts väldigt bra...förutom några extra mackor hos mina föräldrar och hos Margareta (Vitterklippens kennel). I lördags...igår alltså - ja, då bullade Jockes mamma kakaor och bullar till oss....kunde bara inte låta bli att smaka utav nästan alla sju sorter.
 
 
Ja, vad säger då vågen....."hajen musik"....... - 1,5 kilo! Fattar nu hur mycket det är egentligen? Det måste ju bara ha blivit totalknas förra invägningen.
 
En väldigt glad Carina...det är jag det!