SMHI hade rätt!

Fy, usch, blä och tvi.....det snöar! SMHI hade rätt om att det skulle snöa idag, det hade man inte trott om man ser tillbaka på gårdagen med klarblå himmel och skinande sol. Men, tyvärr....tyvärr!
 
Så här såg det ut igår när jag vaknade:
 
 
.....och idag ser det ur så här:
 
 
 
Fy vale vad jag är kräkless på denna snö just nu! Men, Maya verkar tycka det är hur kul som helst....tur det är någon som uppskattar detta snöande i familjen. Men, på promenad måste vi ändå gå....så på med Mayas overall och så begav vi oss ut i vintern....
 
 
 
Hemma på gården igen så började jag skotta en liten gång föbi trappan och runt sidan på huset mot garaget. Det har säkert kommit minst 5 cm redan och snöandet fortsätter. Det blir snöskottning som står på agendan ikväll.....
 
 
Jag vill ha VÅR nu! Men, samtidigt så är jag glad att det inte är regn som faller....men, på andra sidan så hade det varit regn så hade ju snön försvunnit mycket snabbare. Man, får aldrig som man vill ha de med vädret....inte ofta i allafall och abslout inte i mars. Det är tur att Maya gillar ALLA väder!