Ont i magen.....

Fy, så jag har ont i magen....har haft det mer eller mindre hela långa dagen och kvällen. Det känns exakt som om jag har en episod av inflammerad tarmficka......som de sa att jag aldrig mers ska kunna få. Hmmmmm? Jag vet att på den sista röntgen jag var på för att kolla om tarmen läkt ihop tillräckligt för en operation - då sa hon som gjorde undersökningen att jag hade en tarmficka kvar. Den tarmfickan satt i tjocktarmen.....precis intill övergången till tunntarmen. Det är precis där jag ahar ont nu.....FAN också!
 
Jag är 100 % säker att det är denna gynnare nedan som är osrsaken till mitt onda just nu. Jag har nästan alltid fått ont i magen på ett eller annat sätt när jag ätit NÖTTER.....det är pecis som om dom kläggar igen tarmen och fastnar i tarmfickorna. Men, smart som jag var så köpte jag med mig en sådan påse till jobbet igår natt - var så sugen på någonting salt så här i värmen. Jag tänkte att nu när alla TARMFICKOR är bortopererade så ska det väl gå bra.....
 
(Bilden kommer från denna sida)
 
Jag kände lite av det magonda innan jag gick hem från jobbet i morse, men nu är smärtan olidlig! Det gör så otroligt ont....det känns som sammandragningar när man ska föda barn - det är det enda jag kan likna smärtan med. Magen känns riktigt svullen och hård på vissa ställen (där tunn-, och tjocktarm sitter ihop på höger sida). Jag känner mig så orolig.....ska mina magproblem fortsätta? Har jag fortfarande ont i morgon och inte fått gått på toa och göra "nummer två"....så måste jag kontakta läkaren på något sätt.....suck!
 
En sak som är säker......jag kommer ALDRIG mer äta nötter!
 
Har legat med värmedyna, vibrationsbälte....och det hjälper bara för stunden! Kollade febern, men hade bara 36,9, men jag fryser ändå. Det klart det är ju superkallt ute just nu känns det som när man står i blåsten.
 
Så här ser mitt sår på magen ut nu föresten...tror inte jag visat det tidigare. Nu kan jag ligga på mage och bada i badkaret......helt underbart!
 
 
 Aj, aj, aj, aj.......nu gör det ont igen! Det gör så onta att man kallsvettas.....