Mycket snö nu.....

-17 grader i morse när jag vaknade, solen sken och tror eller ej så hörde jag några fåglar som kvittrade....det kändes "nästan" som om vårskriket bubblade i strupen på mig....hahaha. Men, få nog hålla inne på vårskriket några månader till...suck - men, att bara känslan infann sig ger mig hopp om ljusare och varmare tider....underbart!
 
Men, vilken snö vi fått i år - helt otroligt! Här kommer en massa bilder från vårt vinterlandskap....inne på våran tomt. Det är så otroligt vackert...helst nu när solen skiner och snön glittrar. På vissa ställen så går snödrivorna runt gångarna upp till midjan på mig (jag är 165 cm över havet).
 
 
 
Jocke och Maya har gått på en promenad.....nu är det "bara" - 9 grader ute - så skönt! Kanske ska ta på mig kläderna och gå och möta dom.....