Blöt skogspromenad

Ja, inte är jag smart inte....inga stövlar på mig denna gång heller. Men, jag hade faktiskt inte tänka gå in i skogen idag, men Maya ville bums gå dit.....Mayas vilja - min lag...hahhaah! Det var riktigt blött på vissa ställen och jag hade fullt upp med att inte blöta ner mina skor och fötter och kliva i hästbajs som fanns överallt på stigen. Maya, hon bara plaskade sig igenom varje vattenfyllda områden efter stigen....utan bekymmer om att bli blöt om tassarna. Trots allt det blöta så var det riktigt mysigt i skogen - grönt och skönt med all mossa.
 
Maya hon sprang mest utanför stigen och nosade på allt och ingenting såg det ut som.....hon hade de så skoj! Att man kan bli så glad över att se en hund verka vara lycklig...
 
 
 
Blöta ben på Maya efter promenaden....
 
 
Spara
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vad härligt att få springa fritt i skogen sådär! :D

Svar: Ja, hon blir så lycklig. Men, mina fötter blev så blöta :)
CARINA WESTIN