Gamla kort...

Vari hemma hos mamma och pappa ikväll och försökte knäppa kort på alla de gamla korten min mamma har sparat. Det är inte lätt att fota ett foto.....suck!
 
Men, oj så roligt att få se bilder på mina föräldrar som unga....även mina mor och farföräldrar såklart!
 
Farmor och Farfar
 
Mormor och "Morfar"
 
Mormor
 
Mamma
 
Pappa
 
Mamma
 
Mamma
 
Mormor och mamma
 
Mamma - 15 år
 
Pappa
 
Pappa
 
Mamma och pappa
 
Mamma och pappa
 
Mamma och pappa
 
Mamma och pappa
 
Mormor, "morfar", morbror Ove och mamma
 
....och så några bilder på mig och våran första pudel - Domestic silver Cesar (1979)
 
 
#1 - - emelie jonasson :

vilken vacker mormor du har, verkligen trevligt med gamla kort. Nästa gång så är det nog lättare om du får lånat med dig korten och scanna in dem istället :) blir bättre kvalitet då. Om man inte har en scanner själv kanske man kan få låna någonstans :)

Svar: Tack :). Ja, precis min tanke - med scannern. Det är så roligt att ha kvar dessa gamla kort...
CARINA WESTIN