Inlagd på sjukhuset.

Har gjort ct röntgen idag av tarmen. Pust, det var inte skoj kan jag lova! Detta var bland det värsta jag någonsin gjort. Det gjorde inte så otroligt ont, men känslan av att bajsa på sig var så hemsk.

Jocke följde med mig....tack och lov. Vi gick ut till bilen för att åka hem. Men, innan vi var hemma ringde läkaren och då att han fått röntgensvaret. Jisses....vad snabbt! 

Läkaren ville jag skulle komma in och lämna nytt crp. Men, innan vi hunnit åka hemifrån ringde han igen och sa att jag skulle packa en väska, han trodde jag skulle bli inlagd. Han skickade mig till akuten och nu flera timmar senare ligger jag på ett rum på kirurgen och får dropp - antibiotika och kalium. 
 
 
 

Det visar sig att jag har kraftigt inflammerad tjocktarm och en förträngning i tarmen också. Inflammationen har jag fått med då länge nu att vänster urin ledare är påverkad också....hmmm! Så in på akuen och därifrån upp till våning 6 på kirurgmottagningen för att nu få någon slags dunder antibiotika intravinöst direkt i blodet.

Undra hur länge jag får ligga kvar här?

Spara