Hälsat på valparna idag...

Vid 17:15 tiden så åkte jag och Jocke ut till Åsliden för att titta på de små underverken! Åh, så fina dom var allihopa - men, jag har en klar favorit....som ni kommer att se på bilderna! Jag fick en liten 3 veckors bebis i min famn och Jocke fick också en liten en. Men, jag böt valp med honom ganska snabbt när jag förstod att han hade "min" valp...hahahah! Det här kommer att bli spännande - jag hade en favorit och Jocke en annan (den han är på bild med). Jag VET vem Maya är, men Jocke är fortfarande osäker! Vi ska dit igen om några veckor och titta på de små undeverken igen....längtar redan!
 
Blev också glatt överraskad av mamman till valparna - vilken underbar hund! Jag tror hon är den första tiken jag träffat som var så social även att hon hade små valpar i valplådan....Opal var helgo och mysig på alla sätt och vis.
 
 
Jag är KÄR!!!!
 
Tack även till Margaretha och Ulla-Britt som lät oss snusa på valparna en stund ikväll. Skulle kunna suttit där i evigheter, men det känns dumt att ta uppderas tid. Nu längtar vi tills om 2 veckor - då ska jag/vi åka och titta på dom igen....då är det nog mer fart i valplådan :)
 
 
Spara
#1 - - Lena Tuffy & Mio:

Helt underbara...förstår att du är kär ❤

Svar: Ja, visst är dom....och ja....jag är totalt förälskad i en liten tös <3
CARINA WESTIN

#2 - - Anonym:

Så avis jag blir! Minns när jag var där för ett år sedan och gosade med valparna som Opal hade då! Dom föddes en månad tidigare och vår älskade Lucas var pappa till de små underverken. Lisen fick följa med oss hem och är en helt fantastisk och såå älskad vovve. Håller med dej - Opal är en jättefin och duktig supermamma!
Så småningom ska jag också få träffa de små och snusa på dom!

Svar: Ja, jag är helt betagen i alla....men, en liten flicka slår mitt hjärta varmast för <3. Ja, Opal är helt underbar mamma och ett helt underbart psyke....är så glad att just hon blev mamma till min nya bebis :)
CARINA WESTIN