Dålig dag idag...

Ont i magen och mår illa....suck! Att inte få tugga på någon mat gör ju saken inte bättre heller. Ikväll så fick de andra lyckliga på avdelningen tunnpannka, grädde och sylt. Jag fick en superäcklig majssoppa 😣. 

 
Mamma och pappa hälsade på mig idag. Trevligt! Jocke kom vid 14 och då fick jag en permis och åkte hem en stund. Men, gissa vad jag gjorde när jag kom hem? Jag somnade i min sköna säng. 😁. Är ju bara så trött hela tiden - får ju inte sova så många timmar i sträck.
 
Efter första perioden i hockey VM mellan Sverige och Kanada kommer de och ska ge mig laxeringsmedel inför morgondagens undersökning.....längtar Inte! Jag vet att detta är dumt, men hur man än vrider på det så är det....pinsamt att visa baken. Men, vad gör man inte.....vill ju veta varför jag mår som jag mår.
 
 
 

Jippie! Sverige vann VM Guld....de slog Kanada på straffar! Grattis Sverige!!!

Spara