Vilken härlig dag!

Så underbart ljuvligt det är ute idag....det är bara synd att jag inte orkar gå på någon promenad ännu. Men, busa lite på gården med Kuro och se vad som hänt i blomväg har jag gjort i allafall. Men, ack så jag är trött nu! Ska bara skriva detta inlägg sedan ska jag sova i någon timma eller två. På tal om att sova....oj, så jag har sovit skönt i natt. Det är något alldeles speciellt med sin egen säng och kudde och jag kunde till och med sova på sidan - underbart!
 
Här kommer lite bilder från dagens promenad på gården...hahaha!
 
 
Jo, höll på att glömma! Stomisköterskan ringde mig och undrade hur allt gick för mig....så gulligt gjort av henne tycker jag! Hon lyckades lugna ner mig lite....och det är ju bara bra! Är så stressad av denna stomi så ni kan inte ana...bara ordet gör mig alldeles kallsvettig och skakis - än fast vi bara pratade via telefonen. Jag försöker att ta in det Fredrik sa....en av sköterskorna på kirurgen sa: "Du har ju torkat dig i ändan i alla dessa år när du bajsat...du får helt enkelt inse att för några månader så bajsar du genom magen och får torka där i stället"! Torska skit fram eller bak...komsi komsa!
 
Nä....nu ska jag dra mörkläggningsgardinen och försöka sova en stund....13:00 är det dags för medicin igen!
 
Det är sååååå skönt att vara hemma igen!
 
 
Spara