Maya bus och semester planering...

Har idag varit och lämnat tillbaka den oöppnade fodersäcken som jag hade köpt till Kuro. För den säcken kunde jag köpa en 3 kilos foderpåse till Maya, en vattenskål med skvimpskydd och ett regntäcke (för halva priset), ändå hade jag hela 24 kronor till godo.  Men, regntäcket var alldeles för litet till henne, så jag måste in och byta i morgon...hon kunde knappt gå och inte alls växa in i den. Regntäcket som jag hade till Royce är alldeles för stort för henne denna sommar. Snacka om att Maya kan se eländig ut ibland....stackars liten flicka!
 
 
Stannade också till på Rusta och köpte en agilitytunnel till Maya...och den var det inga problem alls att springa igenom....full fart igenom.....gång på gång på gång. Hon gillade verkligen den tunneln....skoj!
 
 
Vid 18:00 kom både mina och Jockes föräldrar hem till oss. Vi ska planera semestertripper....det var lättare sagt än gjort. Vi kom fram att vi ska åka på söndag.....och vart vi ska träffas och vilken tid vi ska träffas...thats it! Vi har ju semester....så spela roll  - vi stannar när vi är less helt enkelt på någon camping någonstans efter vägen.
 
 
Spara