Finbesök!

Ikväll kom Lena med Tuffy och Mio på besök...så roligt! Lena ville träffa Maya medan hon fortfarande är en liten valp. Jag bara älskar hennes hundar, de är ju bara så otroligt fina båda två. Det är Lena som har gjort mig förälskad i dessa tvåfärgade pudlar och det var hon också som tipsade mig om Mayas kull. Så tack Lena för att du finns!
 
Tuffy var inte så förtjust i Maya...han tyckte nog att hon bara var för mycket spring på. Han morrade till och agerade farbror polis. Mio var i sin tur väldigt försiktig....men, de snusade på varnadra i allafall och Maya gosade mest med Lena...när hon inte sprang omkring med en leksak förstås. Mio är en liten toy flicka och det syns....medan Tuffy är en stor dvärg.
 
Jo, Lena kom också med en leksak tilll Maya och lite goda tuggben. Tack än en gång för dessa - de kommer att få husbilslesksaker nu i sommar.

 
Spara
#1 - - Lena Tuffy & Mio:

Nöjet var helt på min sida, vilken tur jag har som får komma å mysa med en såååå fantastiska liten Maya ❤️❤️
Ni har verkligen en guldklimp i henne 😘
Kommer snart igen 🤗

Svar: Tack...det hoppas jag verkligen att ni gör <3 <3 <3
CARINA WESTIN