Blivit julfin i håret

Har nu på eftermiddagen blivit julfin i håret med Izabells hjälp....såklart. Hua, så länge det var sedan sist....det gråa vill liksom ta över på något underligt sätt....blä! Gick först och köpte Subway mackor till mig och Izabell, Izabell har ingen lunch när hon jobbar lördagar och passade samtidigt på att titta in en snabbis på Gallerian...
 
Det märks att det är juletider som nalkas....det var hur mycket folk som helst ute på stan och klockan är 13:30. På tal om det så har jag "bara" två julklappar kvar....en till Izabell och en till Jocke. De tänker jag fixa nästa vecka då jag är ledig...
 
 
Nu är det dags för mitt hår att bli fint igen...ÄNTLIGEN! Salongen har nu stängt och det är bara jag och Izabell kvar...
 
 
 En före bild på mitt fågelbo till hår....hua.
 
 
Medan färgen skulle verka i håret så passade vi på att gå in till personalrummet och käka upp mackorna jag hade med mig och satt och surrade en stund innan det var dags för att skölja ur färgen. Det satt som en smäck...var faktiskt riktigt hungrig.
 
 
Efter bilder - en med rakt hår och en som Izabell lockat till lite...
 
 
Klockan är nu ca 17:15 och stan har tömts på folk och butikerna stänger klockan 15:00....inte en männsika så långt ögat kunde nå. Bara på några timmar så har allt blivit stilla igen på gågatan i lilla Ö-vik.
 
 
Brrrr.....det är -10 grader ute nu och jag fryser! Nu ska jag hem till mina älsklingar och ta det lugnt resten av kvällen med se lite nya avsnitt av Game of Thrones...