Kuros torra nos...

Allt började med att jag såg att en vän till mig (Gabriella) hade gått en kurs i djurkommunikation och reiki.
 
Så här stod det: "Det har varit en härlig helg med djurkommunikation & reiki. Gamla karmiska obalanser från tidigare liv har helas, häst rädsla har övervunnits, deltagarna har fått olika verktyg att behandla olika obalanser som torr nos, beteende störningar, mugg, fång m.m De fick även känna och lära sig pranic healing tekniken. Tack för att ni nu hjälper att förmedla djurens talan.  Nästa år håller Änglavingar ännu en djurkommunikation & reiki i Sundsvall /Timrå".
 
Jag tänkte direkt på Kuros torra nos som jag inte får någon bukt med - det har varit lite bättre nu under sommaren med nu är det tillbaka igen. Hörde av mig till Gabriella och hon ska försöka hjälpa honom....helt underbart! Jah har varit flera gånger till veterinären, men ingenting jag fått till honom har hjälp (kanske bara för stunden)....sedan kommer det torra tillbaka igen.
 
 
Gabriella ringde mig och hon förnamm (japp - hon kan göra detta på distans med) att det var någonting med vattnet här hemma. Men, tester har gjorts och det visar inga som helt föroreningar. Men, kan ju ärligt säga att jag borde byta vattnet till hundarna mer ofta än vad jag gör....skäms på mig.
 
Hon sa också att energin står stilla på vissa ställen i vårt hus....och att Royce är rädd för det som finns i huset. Jag har själv känt av en ande....en yngre kille. Kan det vara den killen som skrämmer Royce? Intressant är bara förnamnet.
 
Maten var också ett problem för Kuro - hans mage kan inte ta upp maten på ett korrekt sätt. Jag har ju märkt att hans bajs är lösare och ljusar än Royces bajs. Men, har inte tänkt mer på det....tills Gabriella säger det. Foderbyte skall göras omgående...
 
Längtar så tills på fredag för då ska Gabriella i egen hög person komma hem till oss och prata med hundarna och ge dem helaing....så spännande det kommer att bli!
 
Var idag och inhandlade en massa saker till hundarna, nytt foder som heter Bozita, mush och en ny vattenskål med rinnande vatten och filter. Allt på grund av det Gabriella och min kärlek till mina hundar - vill ju ge dem det absolut bästa!
 
 
Nu blir det en övergång mellan ett foder till ett annat så att magen hinner vänja sig. Men oj, vad Kuro gillade den nya maten - redan innan jag öppnade säcken så gick han och snusade och snusade på den och var väldigt intresserad. Det svåra kommer nu att bli att hitta den optimala mängden mat till hundarna så att de är fin i kroppen. De gick ju så mycket upp när de kastrerades (helst Royce) och därför hade jag köpt ett light foder till dem som Kuros mage inte fixar.
 
Kuro har druckigt ut fontänen, men Royce han är lite avvaktande fortfarande.....feg skiten våran!
 
 
 
Är ni sugen på att kolla upp era djur så kan ni kontakta mig så förmedlar jag detta till Gabriella. Ska kolla med henne på fredag om hon jag kan lägga ut hennes telefonnummer eller andra kontaktuppgifter.
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så tacksam över att Gabriella vill hjälpa mina hundar
  • Är så tacksam att hundarna tyckte om det nya fodret
  • Är så tacksam över att mina föräldrar ska ta hand om hundarna i natt
 
Spara