Karva pumpa...

Dagen  började med att jag klev upp 10:00 för att lite senare upptäcka att klockan bara är 09:00....suck! Hade helt glömt bort att vi skulle ställa tillbaka klockan 1 timma igår natt - vinteritd igen! Gahhhhhh!
 
Men, för att ta vara på den extra timmen så började jag karva i pumpan vi köpt till Halloween. Det är ett geggigt och lite slikigt företag....men, ack så skoj! Nu är den klar och jag vet inte om jag hinner se den tänd i mörkret innan jag åker på jobbet ikväll vid 17:00 tiden....hoppas det!
 
Så här blev den i år:
 
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så glad att vi börjat med denna pumpa tradition
  • Är så glad att solen skiner på oss idag med
  • Är så tacksam och så glad över att Jocke gick ut med hundarna medan jag karvade
 
Denna bild är tagen från min mobili går innan jag skulle åka på jobbet - visst blev det bra? :
 
 
Spara
#1 - - Ghugge:

Den blev fin och härligt att se den lysa på kvällen!
Ha en fin kväll🙏

Svar: Tack :) Ja, den lyser upp i mörkret :)
CARINA WESTIN