Camden & Piccadilly Cirkus & Shopping

 
På eftermiddagen så bar det av ut igen med tunnelbanan.....swich så det går! Izabell ville åka till Camden och titta på de härliga husen efter en gata där - så sagt och gjort!
 
Oj, vad det var häftigt. Trodde inte man skulle få se något sådant....kolla vad de gjort med husen! Bilderna nedan får tala för sig själva....
 
Camden Market
 
 
 
Vi stannade till och köpte lite mat.....nu ska vi prova fish and chips....
 
Det var faktiskt riktigt gott - en jättefiskpinne med strips till.....mätt blev vi så det heter duga!
 
 
...och helt plötsligt så var det figurer från Alice i underlandet där på gatan....
 
 
 
 
Efter Camden så åkte vi till Oxford och shoppade kläder som tok båda två....hem med alla grejer till hotellet i Victoria och så gick vi till Piccadilly för att kolla vad dett var för något. et enda jag visste om detta var att Pernilla sjungit en låt om denna plats...hahhaha!
 
Lägger upp bilder på det jag inköpt från London någon annan dag i bloggen!
 
 
 
 
Piccadilly circus
 
Vi gick genom vackra parker innan vi kom fram dit vi skulle...
 
 
 
 
 
NU är vi framme vid Piccadilly circus...
 
 
 
 
Vi åkte tunnelbana hem till Vicoria och gick in på Victoria Station ochkäkade - vi var vrålhungiga båda två. Det var supermycket folk ute så vi fick vänta i 25 minuter innan vi fick någon mat.

 
 
Oj, så jag har ont i mina stackars fötter. De är inte alls vana att gå så här mycket och så hade man kanske inte precis vandringskängor på heller mitt i storstan....än fast jag borde ha haft det. Nu blir det fotmassage på mig själv innan vi släcker lampan för denna kväll...syns i morgon!