Jul afton...

Klapparna köpta, hundarna badade och klippta, julgranen lyser och julmusiken kommer från högtalarna.....Underbart!

Kuro han gillar INTE att bli badad. Så fort jag går ner i källaren och ropar på honom, då har han totalt glömt bort att han heter Kuro och så tror han att han är osynlig....bara man ligger helt stilla. Ropade på honom i förrgår och jag fick gå upp från källaren och leta efter honom. Han låg då på soffan i vardagsrummet...alldeles stilla, det var bara ögonbrynen som rörde på sig. Stackars vovve, han slipper ju inte undan för det!

 

Före....
 
 
 
...under
 
 
 
Efter...

 


Vovvarna har också fått tagit på sig sina tomteluvor och poserat framför kameran. Kuro han bryr sig inte alls att han har någonting på huvudet, men Royce han tycket INTE alls om det. Men. vill matte ha ett kort....ja, då är det bara att ställa upp ;)

 

Mina söta tomtenissar <3
 
 


Julgranen har också kommit upp.....så underbart juligt det blir då :). Är sååååå stolt över granen i år, det blev så fin. Än fast det "bara" är en platsgran så blev den så fin...

 

 

 ...och så måste jag bara få visa min allra finaste julgranskula som jag fått av Izabell för några år sedan. Den är bara helt underbar...
 
 
 
GOD JUL på er alla!!!!
 
Spara
Spara
Spara