....jahapp....då var denna jul över


Då var julen över för denna gång......det är alltid som om luften går ur en när julen är gjord. Man har sådana förväntningar och längtan över att få ge julklapparna och se hur de personerna reagerar och (förhoppningsvis) gillar dom.

I år så firade jag för första gången julafton utan min släkt, vi var hemma hos Joakims föräldrar i Järved. Det var väldigt trevligt, men saknade de "mina" också. Efter maten så gick jag, Izabell, Joakim och hundarna ner till mina föräldrar och önskade dom en god jul.

 

 

 Vår vackra julgran...
 
 
 
 
 Julnissarna....
 
 
 
 
Alla klapparna under granen...
 
 
 
 
Andreas och Alrik
 
 
 
 
Izabell
 
 
 
Kuro och Royce ville busa med tomten
 
 
 
 
Julklappen - en dator
 
 
 
 
Izabell tar det lugnt

 

 

 Myser tillsammans