Vi är med i tidningen - ÖA

I lördags var vi en gäng med pudlar som skulle träffas och gå en promenad runt Höglandssjön (Hälsans stig). Medan vi stod och väntade på att alla skulle komma så kom det en reporter från tidningen ÖA (Örnsköldsviks Allehanda). Han knäppte massa bilder och ställde frågot till oss....se det inlägget HÄR.  Idag så var repotaget i tidningen....jag fick snabbtitta på artikeln i mina föräldrars ÖA...när jag lämnade hundarna hos dem i morse. Jag har nämligen inte den tidningen själv....
 
 
Han skriver bland annat det var helt omöligt att få alla hundar på en och samma bild....hahahha. Men, samtidigt då är det inte heller så konstigt tycker jag. Vi hade hunnit gå ca 200 meter innan han villle ta den bilden. Alla hundarna hade ju fortfrande inte hunnit hälsa på varandra och allt var nytt och spännade för dom. Hade han tagit detta gruppfoto i slutet av promenaden så hade det med all säkerhet gått hur bra som helst.
 
Tänk att man alltid ska tycka att med inte ser riktigt klok ut när man ser sig själv på bild. Jag sitter på huk med Maya och Kira på den första bilden i artikeln.....jisses. Men, samtidigt så är detta verkligen hur skoj som helst. Nu kommer kanske det ännu mer pudlar på nästa promenad som anordnas av Kristina Rajala och Johanna Sandström....som har hand om Pudelklubbens Norra/Ö-viks avdelning. Bra jobbat tjejer!!!!!
 
Ännu roligare är det ju att Maya och Kira är med i tidningen.....hahahah!