Fredagen den 13:e levererade!

Vilken bra dag denna "otursdag" blev. Solen skiner på min och hundarnas promenad på förmiddagen.


Klockan 18:00 så var vi på plats på Pinchos, jag, Jocke, Izabell och mamma. Jag bara älskar detta ställe, det är ju så himla gott. Det enda trista är ju förstås när man ska betala....för det är väldigt lätt att summan drar iväg. Men, allt som allt så är vi nu alla mätta och belåtna.






På kvällen innan vi skulle gå och lägga oss så dansade norrskenet på himlen. Vi gick alla ut och stod och njöt av detta otroliga skådespel och fotade som galningar. Jag är så himla glad över att Izabell fick uppleva detta innan hon åker tillbaka till Maryland. 





Så denna dag levererade på högsta nivå.....och jag är så lycklig. Jag är så lycklig över solen, att Izabell faktiskt är här hos mig, god mat, att kunna bjuda med mamma ut och äta, mys framför teven på kvällen och så detta naturfenomen på himlen. 

Så med andra ord....fredagen den 13: e levererade oss en alldeles underbar dag 😃.