Hösten visar sig från sin bästa sida idag

Vilken underbart höstväder vi har idag....solen skiner och det är +9 grader ute (i skuggan). Jag, Jocke och hundarna gick på en tidig promenad....så att vi hinner med allt annat vi tänkt pyssla med idag.  Jocke ska täta en hängränna på huset + lite annat och jag ska städa min bil invändigt. Men, nu tillbaka till vår promenad.....
 
 
När vi svänger ner mot badplasten så får hundarna springa lösa.....och så dom springer...hahhah.
 
 
Nere vi badplasten och bryggorna är redan upptagna.....inte för att jag är speciellet sugen på att bada...brrr. Men, sommaren är slut och hösten står just nu i sin fulla prakt.....och jag myser. Omklädningsrummet och grillplasten.....inspekteras av både människa och hundar. Det är ju bara så underbart härligt när solen skiner....jag önskar bara att vi hade haft med oss ved och en korvbit att grilla.
 
 
Vatten och åter vatten.....det är något som alltid kommer att vara speciellt för mig. Jag föredrar i och för sig havet....men en sjö går lika bra, en dag som denna. En sak som är säker....alla fyra njuter av friheten och lugnet som finns här ute på landet ochatt vi har möjlighet att kunna gå en promenad till detta fina ställe + att hundarna kan vara lösa.
 
 
Hundarna är ute på strövtåg....och Maya springer så att öronen fladdrar. Hon är bra fin min Maya!
 
 
Nu går vi hem igen.....vi har liksom lite saker som måste göras där hemma. Jag skulle kunna vara hur länge som helst en dag som denna.....men, men...plikten kallar.
 
 
Hösten underbara färger....kan man annat att älska dessa färger! Rött, gult, orange, brunt, vinrött, ljusgrönt.....I love it!