Bullet journal glädje.

Åh, vad jag tycker detta är roligt....att själv få göra sin alldeles egen årsdagbok (eller en bullet journal, som det också kallas). Det är så härligt att själv få bestämma vad som ska finnas med i den. 

När jag sätter mig i min egen lilla hörna och börjar utforma min bullet journal....ja, då flyger tiden fram. 

Det enda som är trist med att själv pyssla med denna Bujo....det är att sidorna helt enkelt tar slut. Just nu så njuter jag ju förstås av årets 2022:s bujo, samtidigt som 2023:s upplaga "are in The making".

Så här långt har jag nu kommit....och vi börjar med den sista delen av mars. I ett tidigare inlägg så får ni se från januari och fram till dagens inlägg.



April....




Och så har vi sköna maj....men, den är inte riktigt helt klar än. 


Det jag har valt att ha med i min bujo....månad för månad är: 
  • Almanacka
  • Ordspråk som gör mig glad
  • Noteringar
  • Maya och Kira noteringar
  • Lästa/Lyssnade böcker
  • Promenader
  • Tacksamhet....en sak för varje dag 
Sedan kommer jag ha med i slutet, när alla 12 månader är gjorda.....lite annat smått och gott. Tex, campingbetyg, renoveringar av olika slag här hemma, världshändelser m.m.. Ni får se mer om detta senare.


#1 - - Anonym:

Var kan man köpa denna härliga dagbok? 😀

Svar: Jag har skickat efter min från Pen Store och valt den med prickar så att jag lättare kan göra raka linjer.
CARINA WESTIN