Majskolv + Airfryer = Sant

Detta är ju bara så otroligt gott så jag bara måste dela med mig utav detta busenkla recept. Jag har aldrig ätit så goda majskolvar...som dem man gör i airfryern. De blir helt perfekt och saftiga.....mums!
 
Ingredineser:
 
2 majskolvar färdigkokta
1-2 tsk rapsolja
salt och peppar
 
Gör så här:
 
Pensla majskolvarna med olja....
 
 
Sedan saltar du och pepprar dem efter tycke och smak. (Vi drar några varv på kvarnarna på alla sidor).
 
 
Lägg dem sedan i Airfryern och sätt den på 190 grader i 14 minuter. Kom ihåg att vända på dem efter halva tiden.
 
 
Åh, så detta är gott.....det är faktiskt en av de godaste majskolvar jag ätit. Prova ni som har en arifryer ståendes i något skåp därhemma. Jag lovar att ni inte kommer att ånga er!
 
Den enda nackdelen med just vår airfryer är att man bara kan ha två majskolvar i per gång. Men, det är ju oftast bara vi två....så för oss passar detta perfekt.