Mina lyckopiller...

Tänk, så mycket glädje en hund (eller fler) kan ge.....de är som små lyckopiller. Så jag kommer aldrig att bli deprimerad....inte så länge jag har dessa två lyckopiller hemma. Det bästa är ju att man inte behöver svälja någon tablett...de enda man behöver är en boll och en hemgjord leksak. Maya och Kira är verkligen två små glädjespridare.....i ur och skur, dag som natt och vardag som helg. Jag bara älskar att vara matte åt dessa två tjejer....
 
 
Herre på täppan.....det är också en rolig lek. Maya försöker göra allt för att locka ner Kira från stenplattorna. Men, de börjar med att stå fint tillsammans en liten stund....
 
 
Även denna gång så måste ju tjejerna stå en stund på deras utkikssten....för, man vet ju aldrig vad som finns på andra sidan granhäcken.
 
 
Ett annat levande lyckopiller är krokusarna som är på väg upp ur jorden.....äntligen lite färg i tillvaron. Så vackert....jag tycker verkligen om blommor i alla dess magiska färger.