Kira i grävartagen...

Jocke berättade att Kira varit ute och grävt ett hål i marken i ca 15-20 minuter ensammen ute idag på förmiddagen. När Jocke och Maya gick in så stannade Kira kvar ensammen ute och fortsatte med sitt grävande. Jocke berättade att han stod och tittade på henne medan hon grävde så att gruset/jorden yrde.
 
När jag kom hem efter jobbet nu i eftermiddags så släppte jag ut hundarna och båda sprang dit på en gång. Men, denna gång så grävde Kira inte...utan de bara nosade och det såg verkligen spännande ut. Undra vad Kira hittat för något?
 
 
När jag och Maya gick mot huset, så stannande Kira kvar och verkade hitta något väldigt intressant bland blommbladet. Undra om det är en liten mus eller sork hon har hittat?
 
 
När vi skulle gå in så ropade jag på henne....och hon ville verkligen inte gå in....hahahha, hon stod kvar och tittade på mig. Men, hon kom när hon insåg att jag menade allvar när jag kallade in henne....duktig tjej. En utav grannpojkarna var ute och cyklade...så det måste ju kontrolleras innan vi gick in. Det är inte lätt att vara nyfiken...hahha.