In i dimman....

+10 grader och dimmigt som bara den.....men, lite dimma stoppar inte mig och tjejerna. På med en självlysande jacka...så att vi syns i dimman när vi går efter vägen. Jag saknar solen....jag hoppas verkligen att solen kommer tillbaka innan träden tappat alla sina färgglada löv.
 
 
Vi valde att gå in i skogen....för att det är lite läskigt att gå efter vägen i denna dimma. Än fast jag har på mig den limegula jackan så vet jag inte hur tydligt vi egentligen syns för bilarna som susar förbi oss i 90 (eller mer). Det var skönt att ta oss in i skogen och slippa gå på helspänn + att hundarna tyckte också det var skönt att slippa kopplen.
 
 
...och så lite vattendroppar på lupinblad, det är ju bara så vackert.
 
 
 Jo, jusst det ja. Jag har även gjort höst i blomlådorna på altanen.....check!