Panduro....

Idag har jag hämtat ut ett paket från Panduro....så spännande och det är så att man till och med känner sig lycklig. Tänk att ett sådant paket kan innehålla så mycket skaparglädje. Jag har betsällt 4 små canvastavlor, 3 stora, 4 olika acrylfärger och en stencil av en drömfångare.
 
 
Nu ska det målas....jippi!!!! Jag tänkte måla något som jag alltid gjort...allra helst som barn. Då använde jag mig utav tuschpennor och idag acrylfärg....men, jag får inte det att se ut som det jag har i huvudet. Jag vet inte om jag har för tjock färg eller om färgen hinner torka mellan varven. Men, ett nytt försök.....vad kan hända förutom att det blir något annat...hahahah.
 
 
Efter någon timma.....så blev resultatet inte som jag hade tänkt mig, men jag gillar den iallafall.
 
 
Nu har jag målat två tavlor....som jag är relativt nöjd med. Jag ska be Jocke om hjälp sedan så att de kan få hamna på väggen på mitt/vårt kontor.
 
Rymden och Sommar heter tavlorna....ser ni det också?