Grillat är gott...

Ikväll har vi grillat.....bara lukten gör att snålvattnet börjar rinna. Tänk, att grillad mat i alla dess former är så otroligt gott. Jag bara älskar grillade tomater...by the way. Tänk att kunna sitta ute vid 18:30 tiden och solen fortfarande värmer....ja, då är det gött att leva (20:00 har vi nu 19 grader i skuggan). Att även ha en Baileys i glaset gör ju inte sämre.....
 
 
Hundarna verkar också njuta av en dag utomhus....de fick till och med äta ute i dag. Jag fyllde på med mat i deras foderbollar.....så roligt.
 
 
Mina älskade småflickor....
 
 
Månen är uppe och vimpeln vajar i vinden....
 
 
...och så en bild på mitt älskade körsbärsträd.
 
 
Vilken underbar dag det har varit....morsdag, sol, grillad mat, blomplantering, gräsklippning och bus med hundarna. Fler sådana dagar vill jag ha....och ja, jag längtar verkligen efter semestern nu. Man borde få ha 3 månaders semester om året...juni, juli och augusti.....någon som håller med?