Äntligen....nu börjar vattengympan igen!

Det var egentligen förra torsdagen som höstens vattengympa började, men förra torsdagen så hade jag en nyopererad hund hemma. Så av förklarliga skäl så stannade jag hemma med henne istället. Men, nu så är det äntligen dags att åka iväg. Åker först och lämnar hundarna hemma hos min mamma. Jag vågar inte lämna Kira ensammen....för vem vet om hon lyckas komma åt operationsärret och stygnen som finns där.
 
 
Nu är jag äntligen på väg in till vattengympan.....så jag har längtat efter det sköna varma vattnet och att få slappna av i bassänegn innan passet börjar.
 
 
Jag måste först anmäla mig i kassan för att få ett armband som gör att jag kan gå ut och in (enbart på torsdagar från klockan 13:40) + till klädskåpen.
 
Glad i hågen bytte jag om och gick mot varmvattensbassängen - men, glädjen försvann snabbt. I bassängen så var det redan en annan grupp som inte är klar förrän vi har vår tid klockan 14:10. Suck, så trist.....men, nu kan jag vara hemma i 30 minuter längre än vanligt framöver....man ska alltid försöka se det positiva i livet. Eller hur?
 
Det var inte så många nya övningar och musiken var detsamma som i våras....suck! Men, det var så skönt ändå....helst för mitt knä.