Sista vattengympan....

Så trist...detta är den sista vattengympa timmen jag kommer att kunna gå på. Det känns så trist och ledsamt...helst när jag vet hur bra detta har varit för mig och mitt knä. Men, på grund av ändrade arbetstider så funker det bara inte längre för mig. Jag kommer att börja jobba 2-skift nu på måndag och vattengympan börjar 14:00 - samma tid som jag börjar eller slutar ett skift.....suck! Det är med tunga steg jag packar väskan en sista gång och åker iväg till Paradisbedet i Ö-vik.
 
 
Efter vattengympapasset så fick jag säga hejdå till de som jag brukar byta om med....de som jag kommit att lära känna bäst. De tycker att det är så tråkigt att jag måste sluta - det tycker jag med, men vad gör man. Jag får nu bara vara tacksam över de terminer jag ändå lyckats att gå - men, så jag kommer att sakna denna torsdagstimma....
 
Sol och måne.....lyckades jag få bilder på idag. En på solensnedgång sett från mina föräldrars hus och en tunn liten månskära där jag bor.