Personlig Almanacka...

Jag bara älskar dessa personliga almanackor - jag är nu inne på mitt fjärde år och ska alldeles snart beställa min femte....för år 2020. Jag tycker det är så roligt att själv kunna bestämma hur fram,- och baksidan ska se ut + hur jag själv vill att innehållet skall vara. Har ni idétorka inför julen så är detta garanterat en uppskattad julklapp...till någon som tycker om just almamackor...hahhaha.
 
Så här har de almanackor jag tidigare haft sett ut:
 
 
Den jag har idag...2019 - den ser ut så här:
 
 
Nu ska jag beställa en ny för år 2020 - och detta gör jag på Personlig almanacka. Där kan man välja lite smått och gott som ska hamna i din alldeles egna personliga almanacka eller så kanske du vill göra en väggalmanacka....det är också en superbra julklapp med personliga bilder.
 
När man går in och beställer en personlig almanacka så får man som sagt var välja om man vill använda egna foton på fram,- och baksida + att du också får designa efter olika mallar hur just du vill att dina veckordagar ska se ut. Du får också massa andra val som kommer att finnas i slutet av almanackan. Där brukar jag oftast bara ha linjerade sidor som jag kan skriva lite hur jag vill - men, till nästa år har jag piffat till det lite med några nya grejer....
 
 
Så här har jag valt.....och allt detta kostar 299 kronor och den dimper ner i brevlådan om ca 1 vecka. Längtar redan!
 
 
Jag tycker det är så roligt att skriva i almanackor + att de för följa med i husbilen på sommaren också.  Då skriver jag upp vart vi är, vart vi är på väg, viket väder det är, viktiga nummer m.m. + att jag har en checklista som jag går igenom avrje gång vi ska åka ut....så att allt är med och inget blir glömt hemma. Smart va!
 
Gå in och testa.....än om vi inte kommer att beställa - det är super skoj!
 
 
 
#1 - - Anita:

Så fint :D

Svar: Tack 😀
CARINA WESTIN