Men, se det snöar...

Jag och hundarna gick ut på en liten promenad och efter bara en liten bit så började de snöa. Jag hade denna gång varit såpass smart att jag både har mössa och vantar på mig....trots att det "bara" är -3 grader ute. Hundarna fick klara sig utan kläder denna gång....hahhaha.
 
 
Vi gick till lägdan och de fick som vanligt springa av sig lite energi + att jag tränade inkallning. Tänk att just inkallning är något jag tränar på varje gång de är lösa....är det fler som gör så? Att jag har godis som de får när de kommer fram till mig gör ju att de också lägger in en högre växel.
 
 
De fick också leta efter godis som jag kastade ut på marken....detta gör att de blir både slut i kropp och knopp. Med andra ord en bra promenad.....trots snön.
 
 
Här kommer en liten videosnutt från dagens promenad...den är lite virrig - men det är inte så lätt med två väldigt snabba hundar.