1 vecka tillsammans med Kira....

Nu har Kira bott hemma hos oss i 1 vecka.....1 vecka fylld av glädje och väldigt lite som blivit gjort här hemma. Vad har då hänt under denna vecka (förutom att jag varit sjuk): under denna vecka har hon sovit alla nätter utom en....då hon vaknade 04:00. Hon har bara bajsat inne en enda gång och aldrig kissat...underbart. Hon har fått medicin för urinvägsinfektion. Hon har gått i koppel. Hon har åkt bil. Hon har fått främmande från både mina och Jockes föräldar. Hon har blivit klippt. Hon har blivit rakad. Hon har vara ensammen hemma (i ca 2 minuter). Det har busats och åter busats....
 
Älskade lilla Kira.....vad vore livet utan just dig!
 
 
Och så har vi underbara moster Maya som är så tålmodig mot lilla Kira. Idag har de till och med tuggat på samma ben, men visst kan hon även morra åt henne - men för det mesta är hon alldeles för snäll. Jag får dåligt samvete när jag tänker på Maya...hon har absolut fått hela sitt liv upp och nervänt denna vecka...hon som varit medelpunkten här hemma tidigare. Till veckan så måste jag verkligen ta tag i egentiden med Maya igen....tur det blir ljusare och ljusare ute på kvällarna för varje vecka.