Kort promenad med hundarna

Ikväll gick jag och Karin en kort promenad med hundarna - vi gick in på en skogsväg nedanför vårt hus. Två hundar leder två lytta människor - jag med mina andningsvårigheter och Karin med förstorade ljuskänsliga pupiller (efter en ögonkoll hon gjort). Ja, vilket sällskap vi är....men, vi klarade oss både fram och tillbaka - hundarna ledde vägen runt. Men, de var superivriga och kände nog dofter av alla möjliga djur där. Jag vet att det brukar finnas mycket älg just i detta skogsområde - det brukar vara spillning överallt.
 
 
Rönnbärens röda färg är så vacker.....det känns riktigt som höst nu. I morse när jag vaknade vid 06:30 var det bara 6 grader varmt ute...brrrr.
 
 
Hemma på gården igen och Karin provsmakade våra krusbär....de blev godkända. Vad gör man med krusbär egentligen?