Valborg

Det är den sista april idag och solen skiner och det blåser kalla vindar. Hundarna har varit ute på gården och lekt nu på kvällen...trots att några grannar skjöt smällare. Det verkar som om Kira inte heller är berörd av skott...jippi! Men, det smälls inte så mycket där jag bor och det är så himla skönt. När det smällde så satte sig Kira ner och bara tittade....men bara jag kastade en leksak så var leken i full gång igen. Maya är inte heller skotträdd så Kira ser ju på henne också att detta inte alls är något farligt.
 
 
Brasan i Täfteå. Vi gick aldrig ner dit genom att jag inte vet om det kommer att smälla...då är det bättre att vara hemma med gubben och hundarna och bara mysa istället.
 
 
Nu är jag så trött så det känns som om John Blund har kastat in ett helt sandtag i mina ögon. Jag jobbar ju som sagt var bara natt och är ledig i natt och i morgon natt - så jag har klivit upp tidigt idag för att vända på dygnet. Gääääsp!
 
Jo, höll ju på att glömma - Grattis Kungen på födelsedagen!