Sista April = grillning

Vilken underbart härlig dag det varit idag....solen skiner och det är så härligt - en perfekt sista april med andra ord!
 
Klockan är nu 18:00 och snart ska vi tända grillen - 1 maj välkommen!
 
 
Årets första grillning.....det är ju ett måste på sista april eller valborg som vissa säger. Första grillningen, men absolut inte den sista....det kan jag lova!
 
 
Mina fina och underbara älsklingar!
 
 
Maya blev nyfiken på vad jag hade i mitt glas så jag visade henne det och då kom tungan utskjutande från hennes mun som en raket. Maya gillar visst också Bailey´s.....en tjej ut i tassarna!
 
 
Snart är det dags att lägga allt på grillen.
 
 
Husse och Maya myser i solen.
 
 
Att grillat kött kan lukta så otrligt gott....det liksom vattnas i munnen. Det luktar sommar!
 
 
Åh, så det var gott.....så otroligt gott med grillat igen.
 
Klockan är 19:00 och det är 11 grader ute.....så skönt!
 
 
21:00 tändes brasan....
 
 
När vi gick och la oss så var det 0 gradigt ute....brrrrrrr!