Gott Nytt År på er alla!

 
2015 - Som brukligt så visar jag plus och minus under året som gått! (+ bilderna överst och - bilderna under). Som alltid är det så mycket svårare att hitta bilder på det som är negativt...och samtidigt så är väl det en himla tur :)
 
JANUARI
 
+ Underbar vacker sol
 
 
- Halkigt som bara den...
 
 
FEBRUARI
 
+ Köket klart och det firas med en puss :)
 
 
-  Royce onda tassar....inte skoj med artros!
 
 
MARS
 
+ En helt underbar dag ute på Skeppsmalen

 
- Tandläkaren - say no more!
 
 
APRIL
 
+ Vårens första blommor tittar fram...
 
 
- Vår tv har pajat
 
 
MAJ
 
+ Grillen framtagen....nu är det sommar!
 
 
- Kallt ute.....i maj!
 
 
JUNI
 
+ Jordgubbar....och åter jordgubbar
 
 
- Royce dragit tand.....ledsen vovve!

 
JULI
 
+ Sommarens goda - mjukglass!
 
 
- Regnet det bara öser ner
 
 
AUGUSTI
 
+ Glada brudar...tre generationer tillsammans på stan
 
- Gäss överallt på lägdorna och vid badplatsen - skit överallt (och deras skit ser ut som små hundars korvar) så det är inte alls roligt att gå ut på promenad....
 
 
SEPTEMBER
 
+ Äntligen har jag skaffat mig en alldeles egen assistent till köket :) 

- Många otäcka överfall läser man om överallt nu för tiden - så ett försvartkitt inhandlat till min dotter Izabell. Tragiskt att det överhuvudtaget ska behövas....huvva! Vart är världen på väg?
 
 
OKTOBER
 
+ En helt underbar höstdag - som visar sig från sin allra bästa sida!
 
- En gren från mitt älskade körsbärsträd har gått av...buhu!
 
 
NOVEMBER
 
+ Izabell är nu Äntligen klar som frisör - hon har tagit gesällen. Grattis älsklingen min!
 

- Förkylningstider för både mig och Jocke...host, host och snörvel!
 
 
DECEMBER
 
+ Min fina, underbara, vackra taklampa!
 
 
- Fortfarande ingen snö att tala om, men desto mer is på vägarna!
 
 
Ja, där har vi en sammanfattning för vad som hänt oss under 2015!
 
Nu tar vi nya tag och jag hade tänkt att 2016 ska få gå i hälsans tecken....håller tummarna att det kommer att bli så också :) Du vet det där med nyårslöften....hahhaha! Nä, 2016 SKA/MÅSTE vara ett hälsoår i alla aspekter så som hälsa, motion och vikt.....måste ju börja ta hand om den här gamla tanten någongång!
 
Än en gång GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA DÄR UTE - GOTT NYTT ÅR!
 
 
Spara