Baddax för hundarna

Det är jobbigt att ha två hundar,

Jag kan inte bara tvätta och göra den ena fin.....båda måste vara fina. Jag går hellre ut med två ovårdade hundar än en vacker och en ovårdad. Det syns så tydligt att man haft "ovårdade hundar". Jag kanske är löljlig, men så vill jag ha det. Jag måste alltid planera in för två hundtvättar....Men, samtidigt så är det också mycket av bekvämlighetsskäl. Då behöver jag bara ta fam alla grejor (fön, borste, sax m.m.) en gång och behöver bara städa undan allt hår en gång...


Alltså, igår badade och gjorde Royce fin och idag är det dax för Kuro...  Så långhårig Royce var denna gång har han aldrig varit i hela sitt liv...Han ser ut som ett lakritstroll...Det var verkligen skönt att få bort en halv icakasse med päls...

    
  Före                                  Efter                         Ligger och äter

Så var det Kuros tur.....

   
 Före                   Efter                        Posé

Spara
Spara