Solen tittar fram...

På kvällskvisten behagade solen att titta fram och det var riktigt skönt ute på gården. Jag blir så glad när jag ser hur körsbärsträdets knoppar slår ut mer och mer för varje dag. Jag längtar så tills de slår ut i sina vita vackra små blommor. Jag blir till och med överlycklig av att se en maskros....med dess gula nylle.
 
 
Tdigare ikväll har vi varit och handlat lite mat och gottigheter som vi ska ha med oss i husbilen till helgen....vi ska ut på en minitripp. Jag längtar......första resan är alltid lika underbar efter den långa vintervilan. Självklart har vi med oss nödvänigt skydd.....såsom handsprit och brandsläckare.
 
 
Hundarna måste ju också komma med på bild...hahhaha
 
 
Det är ju precis så här jag vill att himlen skall se ut.....blå och vacker!
 
 
Nu kommer vi till kvällens höjdpunkt här i Täfteå.....sopbilen kommer...hahhaha!
 
 
Nu försvann solen igen bakom svarta moln.....men, hur ska vädret ha sig egentligen. Idag har det varit sol, regn, hagel, minusgrader och plussgrader. Det måste ju vara en enkelt match att vara meteorolog dagar som denna. Än vad de säger så får de ju rätt.....och nu regnar det för fullt igen!