Skogspromenad mellan skurarna...

Jag och hundarna passade på att ta oss en sväng genom skogen nu när det inte regnar. Så på med stövlar och vi var så modiga att vi skuppade våra regnkläder. För om det nu skulle börja regna igen så har jag insett att vi tre tjejer inte är gjorda av socker...hahhaha.
 
Det är så vackert när det nyss regnat....alla de små vattendropparna som klänger sig fast på blad och grenar. Det är också väldigt blött inne i skogen, så det var tur att jag tog på mig stövlarna. Som ni ser på någon av de nedanstående bilderna så är koppletrassel fortfarande ett problem, men ett problem som jag mer än gärna tampas med....bara vi får vara i skogen. Färgerna i skogen blir också så mycket klarara på något sätt efter regnet. Och en sak som är säket....det är vackert i skogen alla årstider.