Jag vill måla hela världen....lilla mamma!

Att det kan vara så otroligt roligt att måla.....en ren och skär glädje. När jag väl sätter mig ner vid min lilla målarstation så försvinner tiden och jag är inne i ett glädjevacum....och jag njuter. Jag kommer på mig själv att jag sitter och ler ibland....
 
Jag är inte alls duktig på att måla...håller fortfarande på att komma på vad jag vill göra med mitt skapande. Men, sakta men säkert så gör jag misstag och lär mig utav dessa. Det absolut svåraste just nu är att sluta i tid....det är så lätt att tänka: -" Jag ska bara....". Idag har jag gjort färdig pudeltavlan (siluetten är utav ett foto av Kira) och en annan stor....min allra första stora tavla. Jag gillar båda två faktiskt....
 
 
Underbara färger...
 
 
Nu ska det målas.....underbart! Det är alltid lika pirrigt att börja på en helt ny vit och tom tavla.
 
 
Jag skulle inte ha lagt på all den vita färgen...jag ser det nu när jag ser dem intill varandra. Suck! Men, man lär så länge man lever....eller hur!
 
 
...och så min alldeles nyinköpta lavendel.