My´s valpar...

Har varit och hälsat på valparna idag igen....vem kan motså lite Puppy Love. Det roligaste är ju också att My´s valpar är helsyskon till Kira - samma mamma och samma pappa ("Tysken"). De är ju bara så otroligt bedårande söta och de är så små med sina fem veckor i livet. Det är en aprikos/röd tik som är otingad och jisses så jag skulle vilja ta med mig den hem...hon är så otroligt go och söt. Men, det klart...alla valparna är ju bedårande och helt ljuvliga. Men, men....det räcker gott och väl med två hundar än så länge i allafall....hahah. Vem vet vad som händer i framtiden....hahahah.
 
Tillbaka till valparna.....vi börjar med hanarna:
 
 
.....och så de söta tikarna:
 
 
Lite blandade bilder...och jag har inte en aning om vilka som är vilka - men, jag vet bara att de är så söta.
 
 
Mamma My (Mayas syster och Kiras mamma), är långhårig just nu. Men, nästa gång jag hälsar på så kommer hon också att hamna under min rakapparat. Denna gång var jag och rakade Opal...den andra kullns mamma och även såklart Mayas mamma.
 
 
Vi syns snart lilla My...då är det din tur att bli fin :)