Larm installerat

Idag kom en kille från Sector Alarm och installerade larm på vårt hus.....det känns så skönt och riktigt spännande på samma gång. Men, inte kunde jag sova när både han och Jocke pratade på nedervåningen och Maya sprang mellan mig och Jocke flera gånger. Det var bara att kliva upp.....efter ca 4 timmrs sömn.....suck!
 
 
Rörelsedetektorer, kameradetektorer, temperaturgivare, smartplugs och brandlarm.....de finns nu lite överallt här hemma.
 
 
Manöverpanelen.....
 
 
Några av de produkter som finns....och några som vi valde.
 
 
Nu är vårt hus och garage larmat....det känns tryggt och bra!
 
 
Det var riktigt spännade när jag skulle larma på huset när jag skulle iväg nu på eftermiddagen - det gick och larmet satte igång precis som det skulle + att jag lyckades larma av när jag kom hem igen. Undra nu bara hur många gånger man kommer att glömma att man har larmet på...helst när jag kommer hem trött på morgonen. Han som installerade sa att 3-4 gånger så brukade larmet gå till dom det första halvåret...hahahah!