Äntligen....

Äntligen har mina tavlor som jag målat och ramat in kommit upp på väggen i vårt sovrum. Denna vägg har jag retat på mig länge.....den har varit så tom och trist. Men, nu hänger mina tavlor där och jag gillar verkligen som så mycket.....kanske för att både Maya och Kira är med på dom.
 
 
Här finns de på varsin tavla i siluett och i glitter.....våra älskade hundar Maya och Kira.
 
 
Jag tror att jag hittat min stil nu.....för de flesta tavlorna jag målar blir som dessa. Det är helt enkelt upp till betraktaren att se saker i målningen. Jag ser både människor, himmel, storm och ögon m.m.. Vad ser du....förutom pudlarnas siluetter?
 
Jag har lager på lager, glitter, pärlor, roller, tryck av plast och ibland spray, lite ink, struktur medium och en massa, massa glädje och fantasi.
 
 
#1 - - Anonym:

Fantastiska fina tavlor du har målat. Jättebra gjort av dig❤️

Svar: tack
CARINA WESTIN