Solen vill inte skina idag....

Som jag hade sett fram emot en dag med strålande sol....precis som igår. Men, inte då.....den vill liksom inte titta fram bakom molnen idag. Det blåser också kalla vindar och det är 11 grader ute. Jag hade så gärna velat fota hösten i strålande solsken....men, förhoppningsvis så kommer det fler dagar med sol, innan alla de vackra löven trillar av träden.
 
 
Hästarna hälsade oss välkommen och de följde efter oss när vi gick....så långt hagen räckte till i allafall. De frustade och smågnabbades sinsemellan, det var precis som om de ville "styla" för mig och hundarna.
 
 
Nu har vi stått stilla länge nog....så nu fortsätter vi vår blåsiga och lite gråa promenad.
 
 
Hundarna fick springa lösa på lägdan en stund....superskoj enligt dem. Men, genom att jag bara har på mig tenniskor på fötterna och gräset var riktgt blött....så stod jag mest still medan hundarna sprang omkring. Mina fötter är nu dyngsura....suck. Att man inte lär sig att man ska ha stövlar när det är höst. Helst när jag som oftast kommer på att gå en helt annan väg än vad jag hade tänkt från början....så denna gång hade verkligen stövlar gjort susen.
 
 
Koppel på.....nu går vi hem!